Comanda și livrarea produselor
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată de către vânzător printr-o notificare scrisă (email) sau telefonic. Termenul de procesare a comenzii este de 1-5 zile lucrătoare. Termenul de livrare al produselor este intre 1 și 90 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier). În zilele nelucrătoare și sărbătorile legale nu se fac procesări sau livrări de comenzi.
De regulă, comenzile plasate în zilele lucrătoare înainte de ora 15:00, vor fi procesate si livrate în aceeași zi, iar cele plasate după această oră, vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare și vor fi livrate conform termenului de livrare specificat.
În perioade aglomerate de promoții, procesarea comenzilor poate dura până la 5 zile lucrătoare.
Conform legilor în vigoare, comanda plasată pe acest site se consideră un contract la distanță, între cumpărător și vânzător, fiecare parte trebuind să își îndeplinească atribuțiile. Aceasta înseamnă că vânzătorul se obligă să livreze produsele și serviciile comandate, iar cumpărătorul se obligă să plătească contravaloarea comenzii.
Livrarea produselor SC STRAFAN BOATS SRL este asigurată de către firma de curierat cu care s-a încheiat în prealabil un contract de colaborare.
Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului doar după ce s-au semnat actele de primire și achitării contravalorii acestuia.
Taxa de transport și manipulare:
Dacă coletul este puternic deteriorat la primire, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să contacteze vânzătorul. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect vor fi nule.
Pentru termene de expediere sau de livrare ce nu pot fi respectate, vânzătorul va anunța cumpărătorul pentru a-i comunica termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către cumpărător, comanda va fi anulată.
Dacă informațiile sunt furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător, vânzătorul nu garantează respectarea termenelor de livrare. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.
Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte (număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi returnate).
Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat, comanda poate fi anulată.
Dacă informațiile de livrare sunt incorecte sau incomplete, nu garantăm respectarea termenului de livrare. Dacă în 24 de ore nu vor fi corectate informațiile, comanda va fi anulată.